miercuri, 24 august 2011

~Something that remembers me of you.~





Cine ma suna la ora asta!Doamne...
He: Alo!
She: Solo?
He: Mda.....cu cine vorbesc?
She: Hai lasa vrajeala,stii prea bine.
He: Mda in fine ce vrei , s
a-ti spun ca te iubesc sau ce mai vrei? 

Hai zi repede ca sunt rupt. Aseara am fost cu baietii, ce d**cu hai mai lasa`ma.
She: Nimic, lasa nu mai vreau nimic,doar sa stii ca te iubesc si sa nu ma mai cauti!
He: Mno ce`ai mai patit acuma, vrei sa`ti spun ca te iubesc?
 Ti-o spun, uite te iubesc, dar acuma lasa-ma ca nu am timp de tine.
Ce puii mei ma stresezi atata!
She: Stii ce,m`am saturat de prietenii tai,m-am saturat de iesirile tale.
Vad ca de mine ai uitat .Asa ca lasa....las-o balta....adio..
He: Aha,adio deci,no bine treaba ta.
[...]
He: Alo,alo!...offf....ai inchis.
Stiam io ca ai o slabiciune la versurile mele. 
Primul loc strada...al doilea loc tu. 
Asta este.Te ïubesc.




Well...I don't like the melody but  the conversation remembers me the first time that I called a friend.



[ Solo - Iubire de golan. ]

Un comentariu:

  1. O da . melodia Solo -inima de golan , daca nu ma insel ..
    nici mie nu-mi place melodia :D doar inceputul -conversatia.

    RăspundețiȘtergere