joi, 12 ianuarie 2012

[ Si tu imi soptesti ca ma iubesti. ]

 Ador imbratisarile lui calde, soaptele sale dulci si mangaierile lui tandre. Ma fac sa ma simt cea mai importanta fiinta pentru el... nu, el ma face, doar el... Ii ador parfumul pe care stiu ca nu dupa mult timp il voi uita. E ametitor si placut, iar vocea sa imi alina sufletul.
Pentru el as fi dispusa sa ma arunc in mrejele iadului, mi-as calca pe orgoliu, m-as lasa descoperita pentru a putea fi ranita foarte usor, mi-as sacrifica tot ce as avea mai scump terminandu-se cu mine. M-as vinde unui vis ce s-ar termina curand. Pentru ca iubirea lui mi-ar alina orice durere, chiar si pentru putin timp. El este speranta mea de zi cu zi, visul meu, gandul meu, inima mea... cea mai importanta persoana. Pentru ca m-a invatat sa traiesc din nou si sa iubesc... il iubesc.
Te rog nu ma trezi in realitate spunandu-mi ca totul a fost un vis prefacut in scrum, te rog nu-mi spune ca m-ai ridicat la cer doar ca sa ma vezi cazand adanc in suferinta. Te rog, iubeste-ma cum nu ai mai iubit pe nimeni si nu vei mai iubi, ai grija de mine cum ai avea de propriul tau copil, vorbeste-mi ca si cum ai fi poet doar pentru mine, atige-ma ca si cum as fi un lucru foarte scump ce se poate sparge usor, iarta-ma pentru ca mai gresesc... tot ce fac este pentru ca te iubesc.





 Stiu ca se va termina... dar te rog, fa-o sa nu doara... te rog, pastreaza-ma mereu intr-un coltisor din inima ta. Ai grija de sufletul meu. Pentru ca fara tine, eu sunt nul.
"Cand ai plans...am plans."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu