sâmbătă, 23 iunie 2012

Alta zi fara soare.


Nu conteaza cat ma straduiesc, cat de mult imi tin timpul ocupat, la sfarsit gandul tot la tine imi ajunge. Nu, nu este placut si nici pe de parte frumos. Nu este un basm cu final fericit, este o poveste ce s-a sfarsit tragic, tragic pentru mine. Pentru tine o noua poveste a inceput, o poveste ce, probabil iti doresti sa fie acel basm cu final fericit pe care toti il asteptam. 
Multe persoane vin si pleaca in viata fiecarui om, dar oricat de mult ar dura eu tot pe tine te voi astepta. Totusi, mi-as fi dorit ca intr-una din aceste zile sa ma cauti... sa ma cauti pana ma vei gasi, pentru ca eu te caut mereu printre amintiri, printre zambetele trecatorilor, printre umbrele tinerilor, printre stele. Iti amintesti cand mi-ai zis ca sunt steaua ta? Dar cand ai zis ca atunci cand pleci sa nu te las? Se pare ca... nu am putut sa te opresc, raceala ta a fost prea aspra. 
Imi doresc sa fi aici. Asa de mult! Dar...oare daca ai fi aici, as avea puterea de a-ti impartasi ce simt? As avea ce sa-ti spun? Asa multe intrebari care nu-si gasesc rostul. 
[ As vrea sa ma auzi... as vrea sa ma asculti cand iti spun ca imi este dor de tine! ]




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu