miercuri, 20 iunie 2012

[ Trebuia sa te uit cand aveam ocazia... trebuia? ]


De-ar fi sa trec peste tine, m-as face lesbiana, deoarece nu mai vreau sa gust din iubirea altui barbat, inafara ta.
Iar de ar fi sa imi petrec fiecare zi in absenta ta si a oricarei iubiri, m-as lasa condusa de vorbele din trecutul nostru asa departat.
De ar fi ca noaptea sa nu aiba lumina, de ar fi ca soarele sa nu aiba puterea de a stralucii si... de ar fi ca zilele mele sa fie cenusii precum fumul de tigara, as trai cu speranta ca intr-o zi te vei intoarce, chiar de m-ar costa intreaga-mi viata.
Tinand cont ca vorbele mele sunt copilaresti, dorintele mele scumpe, iar reintoarcerea ta imposibila... ma las prada visarii, deoarece acolo suntem doar eu si tu, noi.
[ Mi-e dor de prezenta ta linistitoare, 
De iubirea ta coplesitoare
Unde-mi esti, draga iubire? ]

~Don't worry, I'm fine. The sin is that I'm lying.
Also

8 comentarii: