marți, 10 iulie 2012

Iarna asupritoare din inima mea.


Urasc sa fiu adolescent. Si am nevoie de sprijin, dar nu e nimeni. Nimeni. Cine ma poate asculta? Muzica ce imi canta versurile vietii? Ploaia ce incet incepe sa-mi inunde fiecare coltisor neatins de frigul iernii? Da, e iarna. Iarna ramane in inima oamenilor cand.. cei ca tine pleaca. Cei importanti. Cei fara de care nu poti trai. Vantul mi se strecoara in incheieturi si imi soarbe intregu-mi trup, mi-l raceste, mi-l face vulnerabil. Unde este caldura atingerii tale? Firul invizibil, invincibil si totusi asa de slab ce ne lega unul de celalalt.. cum a putut disparea asa de usor? De ce m-ai lasat sa decad?
 Nu am puterea de a te lasa in urma. Nu am puterea de a merge mai departe. Simt ceva. Ceva mai mult decat nimic. Incapatanare? Si uite-ma aici.. am ratacit zile-n sir sa-ti caut privirea, m-am pierdut printre amintiri, m-am impiedicat de cuvinte, am trait din sperante, m-am hranit cu durere... si in final.. acesta nu este finalul. Mai am de ratacit mult.. dar mult printre aceste tinuturi stinghere pentru a ajunge la tine. De ce tu? Doar Dumnezeu stie!

I'm gonna stand right here
Wish me luck
Or be my lucky one.

But never leave

I'm not gonna know
How to make this right.

14 comentarii:

  1. Nu esti singura; niciodata nu ai fost si nici nu vei fi. E doar o simpla stare pe care noi, oamenii care stim sa tinem cu adevarat la o persoana, ne-o inducem singuri. Mintea noastra e invatata sa dea aceasta stare de pustiu, de singuratate, de depresie. Nu te lasa cuprinsa de acest sentiment. Cauta sa invingi lupta cu propria-ti constiinta, cauta sa iesi invingatoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori e mai greu sa iesi invingator, uneori ai luptat prea mult si aceasta stare te copleseste.

      Thanks for reminding me that I'm not alone. ;3

      Ștergere
  2. Doar singura poti trece, nimeni nu poate citi sufletul tau in adevaratul sau sens. Nu iti urâ adolescenta, pentru ca doar aici vei trai cele mai intense momente. O sa fi bine >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De cele mai multe ori.. avem nevoie de cineva care sa ne ridice. Chiar daca nimeni nu iti poate citi sufletul.. iti poate vedea suferinta, daca ii pasa indeajuns si poate fi langa tine.
      Multumesc de incurajare.>:D<

      Ștergere
  3. Voi fi aici, ori de cate ori ai nevoie. Si nu trebuie sa renunti la lupta, chiar daca te simti deja exasperat de ea. Pentru ca in joc e fericirea ta. Si orice ai face nu te da batuta. Pentru ca ai prieteni; daca nu ii ai seriosi in viata ta, ii ai aici, pe blog.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks for being here..
      Cateodata.. a renunta nu este asa rau. Iar fericirea mea.. ei bine, mi-a luat-o altcineva. Mi-a luat-o un mic omulet... si a plecat cu ea. Mi-a lasat.. nimic.
      But.. it's OK.. I guess..

      Ștergere
  4. Trebuie să luptăm în viață, chiar dacă uneori pare mai ușor să lași totul baltă ..
    In the end everything will be ok ! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. This isnt a fairy tail.. not every end is with happy end.. my story never had a happy end.
      But I hope u'll right. ;o3

      Ștergere
  5. Buna! Nu e nevoie sa aprobi acest comentariu, voiam doar sa te rog sa actualizezi blogroll-ul, noua adresa a blogului meu este http://pandemoniul-sufletului.blogspot.com/
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Psihologii spun ca adolescenta e primavara vietii. De ce ti se pare a fi o iarna cumplita?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca nu mereu este primavara. Iar.. in aceasta perioada.. treci prin multe si ai momente si momente, iar nu toate sunt asa placute. Cele mai multe nu sunt asa placute, dar recunosc ca, la maturitate este mult mai greu ca acum, dar nu se poate compara. Difera multe lucruri.

      Ștergere
  7. Oamenii vor veni si vor pleca in orice etapa a vietii. Prietenii te vor dezamagi de multe ori. Iubirile se pot risipi si dupa 50 de ani de convietuire.
    Iubeste aceste clipe caci sunt ireversibile. Acum ai timp numai pt tine, ai timp sa citesti, sa te plimbi, sa reflectezi, sa fii doar a ta. Va veni vremea cand vei tanji dupa asta, crede-ma!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa fiu doar a mea.. este pustiu.
      Sunt un copil incapatanat crezand ca nimic nu mai are rost, asa-i?
      Tot realismul meu s-a dus, iar.. greu va mai reveni.

      Ștergere