duminică, 8 iulie 2012

No feelings at all.☆

 A trecut un minut, o zi, o saptamana... si vor mai trece. Daca a insemnat cat o secunda sau o eternitate, numai ranile inimii mele iti pot spune. Locul in care sunt acum nu e asa frumos incat sa merite descris. Daca fac mai bine sau mai rau nu iti pot spune. Ce e cert este ca sunt viu, incert este faptul ca ma simt moarta demult. Gandul la tine imi da tarcoale mereu, si de fiecare data il alung cu o usurinta din ce in ce mai mare, dar si mai apasatoare. Scriu cu o nonsalanta greu de explicat, dar o fac. Probabil as fi vrut sa-mi citesti fiecare paragraf, propozitie.. sa imi citesti fiecare rand sau gand ce iti apartine. Dar niciodata n-o faci, niciodata nu-ti pasa. M-am obisnuit, sa stii. Desi la inceput uram gandul de a ma obisnui cu raceala din tine. Daca mi-e dor de tine.. nu imi este. Vezi? Asa ma mint mereu, vrand ca intr-o zi sa ma pot crede singura. Am in minte de ceva timp planul de a te inchide intr-o camaruta mica din inima mea.. cheia, desigur.. o va avea particica din inima ta care inca tresare la fiecare sunet al vocii mele, la fiecare amintire a mea, la fiecare lucru marunt ce iti aduce inca aminte de mine. Dar particica aceea din inima ta este la fel de bine ascunsa inauntrul tau precum as vrea si a mea sa fie.
 Stii.. nu te mai astept, nu mai am speranta necesara. Poate voi incerca sa te uit, poate voi reusi. Trebuie sa-ti reamintesc ca oricum va fi, tu te vei regasii mereu in mine? Da, voi fi aici, dar nu voi astepta, spera.. nu te voi visa.


[And I'll go all the ways I must... just to make it right.
Dont even know what I shall feel.
W/e, I'm not sad... I'm just lonely.]

4 comentarii:

  1. Interesanta postare. Si trista. Interesant blog. In primul rand te felicit pentru el. In al doilea rand...o intrebare: Cum am omorat-o pe Diana? Ce este asta?:D Si in al treilea rand tine-o tot asa. Acum, ca am descoperit blogul tau, te voi citi des. >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc. <3
      Cum am omorat-o pe Diana este o poveste.. de unde am luat si acele fragmente.
      Daca vrei s-o citesti: http://questioare.com/cum-am-omorat-o-pe-diana/

      Ștergere
  2. Okay, multumesc frumos:* O sa ma tot vezi "activa" prin comentarii<3

    RăspundețiȘtergere