sâmbătă, 15 septembrie 2012

Words of another lonely soul.

Lumea este doar un loc trist in care sa iti ineci amarul si sa astepti pe cineva care va vrea sa fie langa tine. Lumea este un amalgam de suflete pierdute printre greseli, egoism, naivitate si o multime de sentimente ce caracterizeaza fiecare suflet, o multime de fapte.
Niciodata nu m-am gandit ca imi vei lipsi asa mult, ca voi da fiecare clipa a vietii mele asteptandu-te, ca voi risipi asa multe vise, asa mult timp cu gandul la tine. Niciodata nu credeam ca vei fi atat de important pentru mine. Dar acum esti si parca, fiecare secunda fara tine este risipita. Fiecare vorba, zambet.. fiecare fapt al acestor suflete care se afla in apropierea-mi este fara rost. Se uita usor, se pierde. Oamenii sunt niste fiinte care se pierd in amintiri si isi uita prezentul.
Am trait doar pentru tine iar dezobisnuinta de asta a fost chinuitoare. Suferinta pura. Intr-un final m-am obisnuit, dar inca doare. Caci existenta doare, viata doare. Tot ce nu te include este asa trist... dar este in regula.
Intr-un final, aceste suflete se regasesc si isi alina singuratatea in prezenta altora care sacrifica totul pentru un minut de fericire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu